Pathé

Hoe kan Pathé via B2B-kanalen de verkopen van Pathé Filmvouchers stimuleren?

aanpak touch

Pathé levert een breed en divers aanbod, bestaande uit de Pathé Midweek Voucher, de Filmvoucher, de Premium Filmvoucher, de Drinks & Bites Voucher en de Pathé Giftcard. Touch ontwikkelt met deze vouchers grote retail campagnes voor onder andere Albert Heijn en Etos. Daarnaast werft Touch ook partijen voor diverse B2B promoties.

primaire doelen

  • Stimuleren van B2B-verkopen

resultaten

  • Diverse landelijke B2C-campagnes met o.a. Albert Heijn en Etos, inclusief een brede media-inzet ter ondersteuning

  • De vouchers worden door diverse partijen ingezet als medewerkers attentie of kerstgeschenk

Vond je dit interessant?
Dan wil je de volgende pagina’s ook niet missen!

LET’S GET IN TOUCH!

Meer weten over deze case of geïnteresseerd in een impactvolle loyalty en incentive oplossing? Onze loyalty experts weten hier alles over. Neem contact op via dit formulier!
Wil je op de hoogte blijven van het laatste loyalty nieuws?