Werkwijze

Sparco heeft een heldere en efficiënte werkwijze om tot een loyaliteitsprogramma te komen dat naadloos aansluit bij uw wensen en behoeften. U en uw organisatie zijn daarbij het uitgangspunt. Sparco heeft ruim 250 loyaliteitsprogramma’s ontwikkeld, elk met een eigen propositie. Samen met u bepalen we welke functionaliteiten het best bijdragen aan het behalen van uw doelstellingen. Daarmee bieden we u altijd een onderscheidend programma, waarbij rekening wordt gehouden met de middelen die u beschikbaar hebt.

Webcentives®: voor een succesvol en aansprekend loyaliteitsprogramma

Webcentives® is ons geavanceerde softwarepakket, dat als basis dient voor alle loyaliteitsprogramma’s. Het Webcentives® loyaliteitsprogramma wordt volledig door Sparco opgezet, ontwikkeld en beheerd, uitgaande van uw wensen. Een licentie van Webcentives® bevat een breed scala aan functionaliteiten om een effectief loyaliteitsprogramma te kunnen managen.

Sparco verzorgt ook de complete productfulfilment van het programma, inclusief selectie en verzending van geschenken en de service en garantie daarvan.
Voor een case met een B2B spaarprogramma dat door Sparco is ontwikkeld, klik hier.

Benieuwd hoe Webcentives® uw organisatie kan helpen?

Bel mij terug

Waarom Sparco loyalty oplossingen B2B?

Onze klanten zetten onze loyaliteitsprogramma’s in om een bijdrage te leveren aan de volgende sales- & marketingdoelstellingen:

  • Het verhogen van de verkopen
  • Het actief binden van klanten aan de organisatie
  • Het verhogen van het kennisniveau bij uw doelgroep over onder andere uw producten
  • Het verkrijgen van inzicht in klantprofielen en hierop inspelen
  • Het verkrijgen van inzicht in de verkoopdata om hierop te kunnen sturen
  • Het direct kunnen communiceren met uw (indirecte) klanten
  • Het campagnematig en gesegmenteerd kunnen benaderen van uw klanten