>
Forbo.

Forbo heeft dankzij het 'Sparen met Forbo' programma een tool om meer sturing te geven op specifieke collecties en relevante verkoopdata te verzamelen.

>
Inter-Sprint.

Door de inzet van een promotioneel kansspel heeft Inter-Sprint de omzet kunnen stimuleren in de rustige zomermaanden.

>
De Persgroep.

Dankzij de inzet van een unieke incentive heeft het Algemeen Dagblad een groot aantal nieuwe abonnees verworven.

>
Q-Park.

Door het Q-Park Plus Spaarprogramma heeft Q-park inzicht gekregen in klantprofielen en het parkeergedrag van haar parkeerders.

>
Intros Hotel Supplies.

Intros Hotel Supplies kan haar assortiment aanvullen dankzij het brede scala A-merk producten van Sparco.

>
Cathay Pacific.

Voor het AsiaMiles programma van Cathay Pacific is Sparco partner voor levering van het cadeau-assortiment in Europa.

>
Rensa.

Door het loyaliteitsprogramma dat door Sparco is ontwikkeld geeft Rensa een permanente vorm aan haar losse spaaracties.

>
Heuver.

Door het uitgebreide cadeau-assortiment van Sparco heeft Heuver een extra toegevoegde waarde voor haar klanten.

>
KLM.

Door de fulfilmentoplossing van Sparco zijn de loyaliteitsprogramma’s van KLM voorzien van een passend en aantrekkelijk cadeau-assortiment.

>
Ingram Micro.

Door sterk gesegmenteerde campagnes en trainingen aan te bieden, zijn de resellers van Ingram Micro persoonlijker aangesproken en meer betrokken.

>
VakantieVeilingen.

Door de hoogwaardige producten van Sparco creëert Vakantieveilingen zeer aantrekkelijke veilingen die graag worden gewonnen.

>
ING.

Dankzij een gedegen distributiesysteem voorziet Sparco de Rentenpuntenwinkel van ING doorlopend van een aantrekkelijk cadeau-assortiment.

>
Weight Watchers.

Om het aantal inschrijvingen te verhogen bood Weight Watchers haar deelnemers verantwoorde merkproducten.

>
American Express.

Voor het Membership Rewards programma levert Sparco een uitgebreid en aantrekkelijk cadeau-assortiment aan de klanten van American Express.

>
L’Oréal.

Door de A-merk producten in het loyaliteitsprogramma gaf L’Oréal haar resellers een extra stimulans om L’Oréal producten te verkopen.

>
PontMeyer.

Voor de meest vooraanstaande leverancier van hout en bouwmaterialen ontwikkelde Sparco een spaarprogramma dat klanten beloont voor hun aankopen bij PontMeyer.

>
Plantronics.

Met een door Sparco ontwikkeld loyaliteitsprogramma geeft Plantronics de doorverkopen via wederverkopers een positieve impuls.

>
Eneco.

Om de aanmelding van nieuwe klanten te stimuleren heeft Sparco een webapplicatie ontwikkeld die het voor nieuwe klanten eenvoudig en aantrekkelijk maakt om klant te worden.